Integrationsløsninger med Microsoft Office:

Eksempler på løsninger lavet af PBLSoft, som udnytter nogle af integrationsmulighederne i Microsoft Office:

Hvad kunderne siger:

Læs hvad kunderne siger her...

Sügro Danmark kampagnesystem: 

  • Udtrækker data fra Microsoft SQL Server til Excel regneark og udfører formatering af tekst efter udtræk af data

  • Indlæser data direkte fra Microsoft Outlook indbakken. Der indlæses fra vedhæftede filer, uden at brugeren behøver at skulle gøre andet end at markere en mail i listen, vælge en eller flere vedhæftede filer i en liste, og trykke på en knap. Vedhæftede filer genkendes automatisk af systemet ud fra afsenderens e-mail adresse samt filnavn eller indholdet af filen, og data indlæses så automatisk i databasen.

  • Udskriver kampagnebreve ved hjælp af brevfletning med Word.

  • Værktøjer: SQL Server, Visual Basic .NET, Excel, Word

WR Damp udlejningsadministration:

  • Sender breve med Microsoft Word til kunder, med automatisk indsættelse af kundedata samt ordredata.

  • Sender e-mail med Microsoft Outlook til kunder, med automatisk udfyldelse af kundens e-mail adresse samt ordredata.

  • Kan udskrive ordrebekræftelser samt månedlige opgørelser som en e-mail i HTML format.

  • Værktøjer: Access, Word, Outlook

BJ Tilbud:

  • Håndterer afsendelse af samme tilbud til flere potentielle kunder, ved at tilbudet defineres i en Microsoft Access database, og tilbuddet udsendes så til flere kunder ved hjælp af Microsoft Word, hvor der indsættes individuelle oplysninger i dokumentet til de forskellige kunder.

  • Værktøjer: Access, Word

SA System:

  • Kunde/leverandør kartoteket er forsynet med oplysninger om e-mail-adresser og hjemmesider, og der er mulighed for direkte på adressekortet at afsende e-mail eller skrive et brev til kunden/leverandøren.

  • Der er også mulighed for på adressekortet at tilmelde kunder/leverandører til forskellige nyhedsbreve, som så kan afsendes som e-mail eller breve direkte fra systemet.

  • Tilbud kan genereres ud fra data i databasen og udskrives med Microsoft Word.

  • Der afsendes automatisk interne e-mails til nøglepersoner ved forskellige hændelser i systemet.

  • Der integreres til Microsoft Exchange, for adgang til medarbejderes kalendere med henblik på tidsplanlægning

  • Værktøjer: Visual FoxPro, Word, Outlook, Exchange

Denne side er sidst opdateret 26-11-2003